TUFAN

TUFAN
@12tht
Kimseyi küçümseme noktada küçüktür ama bitirir cümleyi.
Özür dilerim gözlerim. Ben sevdim sen ağladın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnız olmak, yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
Yine de biri çıkıp nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki kalbimi tanıyanlar yok. Ağırlıksız duran bedenimi küçümseyeceklerdi. Sonra da birbirlerine dürterek, ya da ilerideki arkadaşlarına göz işareti vererek beni gösterecekler, "kalbini yok etmişin haline bakın, hınzır pek de pratik, belli etmiyor hiç" diyeceklerdi. Ama iyi ki yoklar Yaşamak, Cahit Zarifoğlu
Savaş insana her şeyi öğretir. Bir de barış içinde yaşamayı öğretse keşke. Sevdalinka, Ayşe Kulin
Sabah senin uyanışını görmek, güneşin doğuşunu görmek gibidir benim için. Keşke her gün dünyama güneş gibi doğsan. Seni çok seviyorum. Günaydın bir tanem.
İnsan ve Duygular