Çğdm

-Ümit,dedim ,hiç ümit yok mu? -Zayıf... -Yani yok... -Öyle gibi... Reşat Nuri Güntekin/Acımak
Sayfa 151·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Kalbim kızgın demirle dağlanarak duygusunu kaybetmiş gibi hiçbir şey hissetmiyorum...
Sayfa 150·Kitabı okudu
Edebiyat
Fakat yazık ki onlar bu dünyada bir türkü bahtiyar olmanın yolunu bulamıyorlar...Ya bir çakır pençe (tuttuğunu koparan) arkadaşa düşüyorlar.Ya akraba ,ahbap şerrine (kötülük) uğruyorlar. Sessizliklerine ,safvetlerine (temizlik) hilm(yumuşak huylu) ve tahammüllerine kurban olup gidiyorlar...
Sayfa 105·Kitabı okudu
Edebiyat
Demin “bu kadar vak’a bu kadar zamana nasıl sığdı?”diye hayret ediyordum.Şimdi de “bu kadar zaman içinde ben nasıl bu kadar değiştim?” diye düşünüyorum.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Edebiyat
Sonra onda bir nevi hastalık,hiç durmayan ,onu daima için için yakan bir humma var:Doğruluk ,fedakarlık,manevi temizlik hastalığı...Haksızlığın,yalanın,riyanın ,hasılı bütün ahlaksızların ve zaafların müthiş bir düşmanıdır..
Sayfa 12·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam