Şunu da unutmayın ki ,İnsan ‘a karşı savaşırken sonunda ona benzememeliyiz.Onu alt ettiğiniz zaman bile ,onun kötü alışkanlıklarını benimsemeye kalkmayın...
Fakat yazık ki onlar bu dünyada bir türkü bahtiyar olmanın yolunu bulamıyorlar...Ya bir çakır pençe (tuttuğunu koparan) arkadaşa düşüyorlar.Ya akraba ,ahbap şerrine (kötülük) uğruyorlar. Sessizliklerine ,safvetlerine (temizlik) hilm(yumuşak huylu) ve tahammüllerine kurban olup gidiyorlar...