Allah derki kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım ve mevsimler geçer gölge veren ağaçların dalı kurur canından saydığın yar el olur aklın şaşar dostun düşmana dönüşür düşman kalkar dost olur öyle bi garip dünyaki olmaz dediğin ne varsa hepsi olur düşmem dersin düşersin şaşmam dersin şaşarsın en garibi budur ya öldüm der durur yine yaşarsın!