7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
Ne mutlu Türk'üm diyene!
Reklam

7...I love books...EM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
16 günde okudu
·
2024 29. kitabı
Thomas Henry Taylor
8.7/10 · 3.521 okunma
"Bir kitabın neden bahsettiğini öğrenmenin en iyi yolu onu okumaktır."
Sayfa 97 - Erwin·Kitabı okudu
Bir iki kez tekrarladıktan sonra ,ablam hemen anlar.Ben çok büyük bir şaşkınlık ve hayranlıkla "Ablam bunu nasıl anladı?"diye düşünürken diper yandan da ablama bakıp gülümserim,"Evet, doğru." anlamında. Suskun Yüreğiyle Konuşan Cerebral Palsyli Kız
Reklam