7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
10/10
·264 syf.··
2024 19. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2024 17:59
Kitap tek kelimeyle harikaydı. Ben çok beğendim ve artık favori kitabım sanırım bu. Kapak tasarımı olsun,kitabın içeriği,içindeki resimler olsun her şey mükemmeldi.Kitabın görselleriyle içindeki yazıları uyumlu buldum yani birbirlerini bağlıyorlardı.Fakat kitap sanki yarıda kalmış gibi yani bu kitabın ikincisi var mı bilmiyorum ama bence devamı olmalı.Kitapta iki kardeşin yaşam hikayelerini anlatıyor Kısacası ben kitabı güzel buldum.Küçük büyük,okuyan okumayan denmeden herkes bence kitabı okumalı.Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Yıldızlar Saçıldığında
Yıldızlar SaçıldığındaOmar Mohamed · Genç Timaş · 2021926 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Her şey yolunda. Tıpkı sana söz verdiğim gibi."