7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
"Sonra da iki gözü iki çeşme ağladı."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Hiç kimse başkalarının duygularını hissedemez, Ema."
"Evet üzgünsün. Hatta gittikçe daha çok üzülüyorsun. Hissedebiliyorum."