7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kandil ışık vermek için değil,geceye şahitlik etmek için vardır."
Sayfa 90·Kitabı okudu
Beni sessiz de sevebilir misin?
"KENDİNİ BİL." Çünkü insan kendini ve haddini bilmekle göklere yükselir.

7...I love books...EM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
25 saatte okudu
·
2024 23. kitabı
Eda Bayrak
9.3/10 · 33 okunma
"Görüşmeyeli ne kadar da büyümüşsün."