Yıllar önce animesini de izledim, mangasını da okudum. Bir ara birden popüler olmuştu, aslında yaoi okuyanlar arasında gayet biliniyor. Keşke bilinmese diyorum. Tamamen israf etmişler bu anime/manga projelerini ama kime göre ve neye göre çünkü istedikleri popülerliği elde etmişler sanki. Animesi de, mangası da epey absürt ama asıl sorun bu değil. Neden karakterlerimiz liseli? Buna gerek var mıydı?