elbette seni inciteceğim
elbette beni inciteceksin
elbette acı çekeceğiz
ama bu varoluşun mutlak koşuludur
bahar olmak, kışın riskini kabul etmek demektir
var olmak, var olmama riskini kabul etmektir
Antoine de Saint-Exupéry
Kendimi dünyanın tam ortasında, küçücük bir kutunun içinde hissediyorum. Dünyanın bütün ağırlığı içinde bulunduğum bu küçük kutunun üzerine çöküyor. Kutu ufalıyor, ufalıyor, ufalıyor. Büzüştüğünü hissedebiliyorum.
Bazen haykırmak istiyorum. Sesim kısılıncaya kadar. Ölünceye kadar.
Yazamıyorum. Sözcükleri bulamıyorum.
Tam umutsuzluk. Koleksiyoncu