nasıl anlatılır tarif etmek yazıya aktarmak müşkil .çok beyenerek okudugum bi kitaptı .açık sade bil dille yazılmış ve akıcı olması okuyucuyu kitabı elinden sakın bırakma der giibiydi .her kese tavsiye ederim lütfen sizlerde okuyun .benim kendi kanaatim çok begerenerek okudum.
aslında bekledigimi tam anlamıyla bulamadım ,biraz şems tebrizi basit e alınmış gibi anlatılıyor ve ziya nın bir anda ölmeside roman ı basitleştirmiş .