ˇAzref

Evet, şairin sözü doğru; yüz bin türlü aşka, tek bir ad veriyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan oldum, insan olmaya çalıştım da ne faydasını gördüm?
“ Kimse kimseyi anlamıyor, bilmiyor... Herkes, her şey ve herkes hakkında, kendi düşüncelerine, bilgilerine göre anlam veriyor. Ve siz ne yaparsanız yapın, boşuna. Böyle bir kez hükmü giydiniz mi tıpkı adli mahkumlar gibi bunu uzun uzun çekmek, ödemek zorunda kalırsınız.”
Yaşamımı dolduran iç kapayıcı bulutları gizledim.
Yaşam olabildiğince çok hoş duygu toplamaktan oluşmuştur. Bu hoş olasılıkları, boş onur inadıyla harcamak, hiç doğru bir şey değil.