Bu mektubu okurken anlayacağınız gibi,hayata hepten yenik düştüm,her şeyimi yitirdim,kendimi yitirdim.Hiçbir şey yapacak nitelik yok bende.Kehanetin de,lanetin de gücü,peşimi bırakmadı:kimseyi sevmedim,kimse beni sevmedi.Yakında beni yutacak olan karanlığa doğru ilerleyen boş bir deniz kabuğundan başka bir şey değilim ben.Bununla birlikte,size bunları anlatmak,duyduğum acıları biraz olsun hafifletti.
Bu yaşamda,arkanızda pişmanlıklar bırakmadan,mutlulukla ilerlemenizi dilerim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!