Saksıdaki çiçeğe sürekli gazlı içecek döküyorsun ,Güneş almasını engelliyorsun, sonra da "bu çiçek niye solup gitti aslında çok başka bir şey olmalıydı" diye yakınıyorsun Her ne olduysa senin yapıp ettiklerinin bir sonucu olarak oldu Sen oraya her ne yaptıysan ,sonuca dosdoğru gidiyordur artık bu süreç. Olan şey doğrudur elbette .Ne bekliyorduk ki?
Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin?
Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar?
Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var;
Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin...
Ümit Yaşar Oğuzcan