Peki bu perde buluşunu nasıl değerlendiriyorsunuz ,Varenka ? Işinizle uğraşırken , uyumaya hazırlanırken ,uyuduğunuzda , orada beni aklınızdan geçirdiğinizi, hiç unutmadığınızı , sağlık ve keyfinizin iyi olduğunu bana iyi geceler dediğinizi biliyorum , Perdeyi indirdiğinizde.. perdeyi kaldırdığınızda ise Bana “ günaydın makar alekseyeviç, rahat uyudunuz mu , sağlığınız nasıl ? Beni soracak olursanız , tanrıya şükür iyiyim ve mutluyum “ demek istiyorsunuz . Gördünüz ya canımın içi ne kadar yararlı bir buluş bu perde . Yazışmamız bile gereksiz …