FatmaNur

FatmaNur
Şarkılar, kitaplar, çocuklar. Bir canım var, onu hep mutlu etmem gerek
Kitapta bir karakter olsam her şey çok kolay olurdu. Dünyadan memnuniyetle vazgeçerdim. 🎬 Küçük Kadınlar
1000Kitap
Ayşe isimli okura yanıt verildi
FatmaNur
Zihnimizde değil mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
5 gün ve üzeri gündür paylaşım yapmayan arkadaşlarım umarım iyisinizdir 🤲🤲🤲 https://1000kitap.com/sadece_serdar_01 (Adana) Mr.Alii https://1000kitap.com/aparadisebird Evrem
FatmaNur
Çok teşekkür ederim. Ben iyiyim. Umarım diğer kardeşlerim de iyidir ❤
1/10
·552 syf.··
2021 74. kitabı
Bu ülkede yetkili biri olsaydım kesinlikle toplatıp yasaklayacağım kitaplar arasında olurdu. Böylesine ayrılıkçı bir anlatım böylesine bir nefret dili görmedim. Açık bir kadınsanız 'satılık, fahişe, teşhirci' oluyorsunuz. Yazarın açık kadınlara ya özentisi var ya da aşırı bir nefreti var galiba. Kitapta 30-40 kere 'mini etek' geçiyor. Neden? Bilal'in annesi ile ilişkisi beni öldürdü, Freud mezarında ters döndü, bu nasıl bir saplantı ve bunu nasıl normal gibi anlatır aklım almadı. Kitapta 'seni sosyalist, komünist aşağılık' diye aşağılamaya çalışıp da Huzur Sokağı'nda tam bir komün kurulması da böyle bir yazarcık'a yakışan bir çelişki olurdu zaten. Bir diğer konuda İslâmiyetin Hz. Muhammed döneminden daha hızlı yayılması. Maşallah ne ikna kabiliyeti varmış bu insanlarda. Zira biri bana kitaptaki gibi 'şu kılığına bak, Batı özentisi, pantolonlu bilmem ne' dese değilsem bırak müslüman olmayı saçını başını yolarım onun :)) Biz açık kadınlar gördüğümüz her erkeği baştan çıkarmaya çalışmıyoruz, inanmazsınız ama çoğunlukla iyi hissetmek için güzel giyinip makyaj falan yapıyoruz. Kitabı okuyup da yanlış algılara düşmeyelim... Çok çok sinirliyim ben okudum siz okumayın. Berbat ötesi berbat...
Huzur SokağıŞule Yüksel Şenler · Timaş Yayınları · 202518,4bin okunma
FatmaNur
Çok sığ düşüncelerle yazılmış bir kitap. Okurken yazarın insanları giyim kuşama göre ayırmasına hayret etmekten kitabı bitirmem epey zamanımı almıştı (:
bişi dicem en ihtiyacınız oldugu anda hiç yalnız bırakıldınız mı
Anket
FatmaNur
Çok kez
Kendime onunkinden başka bir gelecek de görmüyordum artık. Nereye gidiyorsak onunla birlikte gidiyorduk ve bu dünyadaki mutluluğu kaçırmıştık. Çok yazık olmuştu, ama bu sanki kaçınılmaz bir şeydi.
Sayfa 456·Kitabı okudu
1000k
FatmaNur
💜