GECEM/ÇOCUKLUĞUM

GECEM/ÇOCUKLUĞUM
@1GECEMDEN
“Hiç kimse cezayı kazanmaz, ödülü de. Aklınızı hak etmek, kazanmak gibi fikirlerden arındırın, ancak o zaman özgür düşünebileceksiniz.”
kitchen chef
Beykent Üniversitesi
İstanbul
Ankara, 13 Ekim 1988
55 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Reşat Nuri Güntekin'nin Çalı kuşu romanında dediği gibi: "Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşime geldiği gibi değil. İçimden geldiği gibi ve sevdiklerim için yaşıyorum. Bakmayın siz o kadar güçlü göründüğüme. İçimde inatçı bir serçenin kalbini taşıyorum...
Zordur tabii ki içi dışı bir kadınların anlaşılması. Ve zordur, diğerlerine göre yaşayan bu kadınların kendilerini diğerlerine anlatması. Hani zorluklardan kaçmak yerine, savaşmayı seçen, düştükleri dikenli yollarda bile kendilerine yeni bir yol çizen ve yeri geldiğin de aclarına bile gülümseyen kadınlardan bahsediyorum.

GECEM/ÇOCUKLUĞUM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
2020 59. kitabı
Uğur Gökbulut
8.2/10 · 578 okunma
Saf bir ayna olarak senin önünde durduğumda,uzun süre içime baktın ve kendi yansımanı gördün. sonra bana ,"seni seviyorum"dedin.oysa sen,benim içimdeki kendini sevdin.