Hamide

Hamide
Bende daima bunun aksi olmuştur. Ne zaman derin bir üzüntüye kapılsam gözlerim parlar, tavır ve hareketlerim neşelenir, içim içime sığmaz olur. Dünyayı hiçe sayıyormuşum gibi kahkahalarla gülerim, türlü gevezelik ve delilikler yaparım. Bununla beraber, öyle sanıyorum ki yakın kimsesi ve başkalarına açılmaya kabiliyeti olmayan insanlar için bu daha iyi bir şeydir.
Reklam
Bir aynalar pazarı ki, yaşıyoruz işte...
Sayfa 60·Kitabı okudu
İnsan güzellikten önce korkuyu görüyormuş.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Yazık, dünyanın ortasında elindeki özür cümlesiyle kalakalan yoldaşımıza, yazık, kendini bile sevmeyi bilmeyen bize...
Sayfa 39·Kitabı okudu
Ben o gün orada öğrendim, çocukluğu olmayanın büyüklüğü de olmazmış.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam