"Durmaksızın ölümden bahsediyorsun ama yine de ölmüyorsun." "Elbette öleceğim. Son şarkımı söylüyorum. Bazısının şarkısı uzun, bazısınki kısadır. Ancak aralarındaki fark sadece birkaç kelimedir."
Bazılarımız anadan doğma savaşçıyızdır. Özgürlüğümüzü korumamız gerek. Benim için siyasi partiler önemli değildir. Nerede bir kötülük görürsem ona karşı çıkarım...
Fevkalade milenaya mektuplar kitabında kafka abimiz gözümden düşmüştü lakin bu hikaye ile tekrar aramızı düzeltmeye karar verdim kitabını temin edersem ilerde okumak isterim. Ayrıca bu tarz paylaşımların destekcisiyim 👏👏👏