Güzel, akıcı bir kitap sıkılmadan okudum. Hz. Adem ile Hz. Havva' nın hikayesini masal şeklinde anlatılmış. Her ne kadar gerçeklikten uzaklaştıysa da şiirsel anlatımı kitabı güzelleştiren yönü. Okumayı düşünenlere tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayata daha pozitif bakmanızı sağlayacak bir kitap. Her zorluğa rağmen birgün biteceğini unutmamayı hatırlatan bir kitap.
"Sabrınız tükeniyorsa duanın kabul olma zamanı gelmiş demektir."
Allah de ötesini bırak.
Kitabın akışı güzel ama ölmek için bir sebep bulamadım. Belki de ben yazılan gerekçeleri ölmek için yeterli bulamadığımdandır. Ama yinede okunabilecek bir kitap..