Ayşe

Ayşe
@1Meeftun
Bizim gibi basit ve ölümlü insanlar en nihayetinde kaybediyordu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Keşke bazı insanlar ilk tanıdığımız gibi kalsaydı ya da bazı insanları hiç tanımamış olsaydık.
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar Güzeldir... Küçük Prens
Ne garip; Hiç kimse kendisinin hikayedeki kötü taraf olduğuna ihtimal vermiyor.
Eskiden iyilik yaptığım insanların bana asla kötülük yapmayacağını düşünürdüm, kendime yaptığım en büyük kötülük buymuş meğerse. Biraz kalbim yandı ama olsun, yaşadıklarımın hepsi önümü görmemi sağladı. Şimdi daha aydınlık bakıyorum geleceğe. Adım atmaktan korkmuyorum çünkü yaşanan ya da yaşanacak olan her şeyde bir hayır gizlendiğini biliyorum.