Eskiden iyilik yaptığım insanların bana asla kötülük yapmayacağını düşünürdüm, kendime yaptığım en büyük kötülük buymuş meğerse. Biraz kalbim yandı ama olsun, yaşadıklarımın hepsi önümü görmemi sağladı. Şimdi daha aydınlık bakıyorum geleceğe. Adım atmaktan korkmuyorum çünkü yaşanan ya da yaşanacak olan her şeyde bir hayır gizlendiğini biliyorum.