"Ey hak yolcusu! gerçeği öğrenmek istiyorsan; Musa da, firavun da ölmediler; bugün senin içinde yaşıyorlar, senin varlığına gizlenmiş ler senin gönlünde savaşlarına devam ediyorlar! Bu sebeple birbirine düşman olan bu iki kişiyi kendinde aramam gerekir! "
Öfke doluyuz. ilk yapılması gereken şey Öfkemizi tanımak ve onun bize Söylemek istediğini anlamaktır. öfkeden kurtulmak değil, öfkenin Söylemek istediğini anlamak ve üzerinde düşünüp farkına varmak. farkına varabilmek için de kişinin ara sıra bir adım geri atıp dışarıdan bir gözle kendine bakabilecek bir varoluşa ulaşması gerekir.