Yürünerek gidilebilecek yerlere yürünmeli, yürürken düşünmeli. "Yürümenin erdemleri"ni doya doya tatmalı insan. Yürümekle bedenimizi fark ederiz, o bedeni bize vereni fark ederiz. Yürümek, Bu bakımdan şükrün ifasıdır.
Son söz niyetine: yavaşlayın! Bu hayattan sadece bir defa geçeceksiniz.
Bazı kelimeler var yanlış zamanda daralta daralta kıymetsizleştirdiğimiz . Bu gün bir örneğini gördüm şuan o kelimenin sarfi içinde israfi görüyorum...
İnsan olarak içimiz acımalı kendimizi anlatabilecek bir kelimeyi sırf başkasına duyduğumuz özentilik içinde yok etmeye hemde kendi dilimizle.
Sevgili...