Türkler vaktiyle birkaç kere birleşmişler ve mutlu olmuşlardı. Yeniden birleşeceklerdir. Milli ülkümüzünün ilk maddesini: “Bütün Türkler birleşecektirtır” diye ifade edebiliriz.
Biz, azlık bir millet olduğumuz ve bazı sebeplerle teknik ve geri kaldığımız için, kalabalık milletlerin tutsaklığına düştük. Fakat bu azlığımıza rağmen, kendi aramızda toplanabilirsek, dünyada yenemeyeceğimiz kuvvet yoktur.