Pınar sa

Pınar sa
@1Pinarsa
Olur öyle şeyler. Dünyadayız...
Hiç evlenmemiş ve çocuğu olmayan Franz Kafka, Berlin'de bir parkta yürürken, çok sevdiği oyuncak bebeğini kaybettiği için ağlayan küçük bir kız çocuğuyla tanışır. Kafka, çocukla birlikte bebeği uzun süre arar ve başarısız olur. Ertesi gün onunla, bebeğini aramak için yeniden buluşmak istediğini söyler. Fakat yine bebeği bulamazlar. Kafka, kıza bebek tarafından yazılmış bir mektup verir. Mektupta "Lütfen ağlama, dünyayı görmek için bir geziye çıktım. Sana maceralarım hakkında yazacağım", diyordu. Böylece, Kafka'nın yaşamının sonuna kadar devam edecek bir hikâye başlar. Kafka, küçük kızla her buluşmasında bebeğin maceralarının yazılmış olduğu mektupları okur ve akabinde çocuğun çok mutlu olduğunu görür. Kafka, Berlin'e dönmeden önce oyuncak dükkanına uğrar ve bir tane bebek satın alır. Daha sonra kız çocuğu ile buluşmaya gider. Bebeği çocuğa uzatır. "Ama hiç bebeğime benzemiyor," der kız. Kafka, bebeğin yazdığı bir başka mektubu çocuğa verir: Mektupta “Seyahatlerim beni değiştirdi." yazmaktadır. Küçük kız yeni bebeği kucaklar ve onunla mutlu bir şekilde evine gider. Bir yıl sonra Kafka ölür. Yıllar sonra, bir yetişkin olan kız, bebeğin içinde bir mektup bulur. Mektupta şöyle yazmaktadır: "Sevdiğin her şey muhtemelen kaybolacak, ama sonunda sevgi başka bir şekilde geri dönecek." İmza Franz Kafka.
Hayat
Pınar sa
Fazla duyarlıca değil mi şahsen bir çoçuk sağını solunu öğrenince hayal kırıklıklarıyla da tanışıp kaynaşmalı diye düşünüyorum Ya da her istediği verilmemeli ki o çocuk herşeyin güllük gülistanlık olacağını düşünmemeli Azla kanaat etmeli ki her şart altında mutlu olabilsin O çocuk büyüyene kadar hep bişeyleri kaybolduğunda kaybolan eşyasından bir mektup bekleyecek ya da bir mucize Kafkanın bu davranışı belki de daha büyük bir kırgınlık bırakacak ardında Oyuncağının ona mektup yazamadığı gerçeği gibi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yazar sizi bir yıl boyunca gözlemledi ve hakkınızda kitap yazdı. Bu kitabın türü ne olurdu ?
Anket
Pınar sa
Adam/kadın yazarlığı bırakırdı tövbe eder giderdi sanırım
Sevgililiğin hangisi daha makbul ? Edit : Uzun
Anket
Pınar sa
Olanı