Selma.A

Selma.A
@1Selmaa
"Umut ince bir hastalıktır."
Hayatımla oynuyorum . Fakat bana acıyın , çünkü oyunlara ihtiyacım var . Ne var ki hiç bir şeyin sonunu getiremiyorum...
Sayfa 72·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Selma.A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·108 syf.·
2025 9. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 11,6bin okunma
Ben de büyük meseleler yüzünden harcamış olmak isterdim hayatımı . Küçük dertler yüzünden yıpranıp gitmek istemezdim .
- İnsanlar , dedi küçük prens , hızlı trenlere doluşuyorlar ama ne aradıklarını unutmuşlar . O yüzden kıpır kıpırlar ve dönüp duruyorlar... Ve ekledi: " Ne gereği var ki ..."
Sayfa 78·Kitabı okudu
İşte sana vereceğim sır . Çok basit bir şey : Yalnızca kalbinle iyi görebilirsin. Asıl önemli olan şeyler göze görünmez.
Sayfa 71·Kitabı okudu