Selma.A

Selma.A
@1Selmaa
"Umut ince bir hastalıktır."
... yumuşacık koltuğuna oturur , Dostoyevski' yi okurdum . Ya da Gorki ' yi . İnsanın karnı tok , sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması , merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır .
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam

Selma.A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
2024 20. kitabı
Wolfgang Borchert
8.6/10 · 7,9bin okunma
Bu kalp , sesi kısılana kadar bağırdı da çığlığını hiç kimse duymadı . Ne aşağıda ne yukarda hiç kimse !
Sayfa 86·Kitabı okudu
Belki de sahiden bir hayalettim ben . Dünden kalma , bugün artık kimsenin görmek istemediği bir hayalet .
Sayfa 43·Kitabı okudu