...senden uzak oluşumun bir mecburiyetten ileri geldiğini bilmiyor musun ? Bundan dolayı bu mecburiyete , hayata, her şeye lanet ettiğimi bilmiyor musun ?
Yaz geçiyor sen gelmiyorsun. Belki bir gün geleceksin ama o kadar geç gelmiş olacaksın ki seni gördüm mü görmedim mi , doğru dürüst anlayamadan kalkıp geri gideceksin . Benim için tahammül edilmez bir devir daha başlayacak. Üstelik o devir kim bilir ne kadar uzun sürecek. Hayatımızın hiç düşünmeden feda edebileceğimiz seneleri o kadar çok mu ? Ömrümüzü hep böyle birbirimizden uzak mı geçireceğiz?