Selma.A

Selma.A
@1Selmaa
"Umut ince bir hastalıktır."
Ben yalınayak dolaşmayı severim. İnsanın elleri ayakları açıkta olmalı .Suratları kapamalı asıl suratları . Ne suratlar var Tanrım ! Belki de biz Tanrının surat koleksiyonuyuz.
Everest yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Selma.A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
2022 49. kitabı
Jean-Louis Fournier
8.3/10 · 6,7bin okunma
Çok tuhaf , insanlar büyük bir mutsuzluk yaşayanlara mutluluktan bahsedemiyor .
Sayfa 16·Kitabı okudu