Sema terut

Zannederim ki dünyada gençlerin en büyük hakkı istedikleriyle evlenmeleridir. Gözlerin seçme hakkına, zevkin uygun olana karar verme hürriyetine, ruhun tabii uyumuna karışmak en büyük zulüm değil midir?
Reklam

Sema terut

, bir kitap okudu
10/10
·84 syf.·
Beğendi
·
20 saatte okudu
·
2021 48. kitabı
Samipaşazade Sezai
7.2/10 · 18,3bin okunma
Ah ne alçak gönüllerimiz var. Nefrete neden olması gereken olayların sevgiyi öldürememesi ne acıdır!
Bu yazıyı hocamı kaybettiğimi öğrendiğim gün okumak
Şu gerçeği itiraf etmeliyiz ki bizler çoğunlukla en uzak bir yerde bulunan bir ailenin özel hayatını bildiğimiz halde oturduğumuz yerin bir saat ötesini bilemeyiz.
Yirmi yaşında olmadığımız halde bizlerde mutlu olduğumuz anları gözden geçirsek, bütün kainatın karşısında titrediği şu kelimeye ulaşmaz mıyız? "HİÇ!"
Reklam