İnsan, kainatın özeti; kelam ise o özün şifasıdır. Psikoloji ile nefsi tanıma, tasavvuf ile kalbi terbiye etme, yaşamın içinden hikmetler arama yolculuğum.
"Hissiz değiliz, merhametsiz hiç değil. Sadece bu çağa denk gelmenin neticesinde duygularımızı saklar olduk, yeni bir insan tanımanın verdiği yükü taşıyacak takâtimiz yok. Sanki; tek bir hakkımız var da, bir tek O mutluluğu bekliyormuşuz gibi.. Gerisi yorucu, gerisi üzücü, gerisi fani.."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Fazla anlam yüklemeyin dünyaya
Yarısı şükür, yarısı sabır ,yarısı teselli ,yarısı kahır
Kimseyi bilmeden yargılamayın herkesin derdi kendine ağır
Anlatmak ve anlaşılmak için de fazla yormayın kendinizi
İnsanların yarısı samimiyetsız diğer yarısı size sağır
Abdülmetin Balkanlıoğlu Hocaefendi