📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduktan sonra hakkında yazılmış analizler ile teması kafamda daha iyi oturdu. Güzel yazılmış bir analiz ile anlaşılması gayet kolay bir kitap. İlk okuyuşta bilim kurgu tarzında yazılmış ütopik bir kitap olduğu sanılsa da yine bu özellikleri barındıran dönemin ideolojik, politik ve siyasi durumunu eleştirel dille yansıtan başarılı bir eser. Dili oldukça sade ve sürükleyici.
Kitaba adını veren ve en sevdiğim şiirler arasında belki de ilk üçte yer alan şiir sayesinde okumaya başladım. Her şiiri bana hitap etmese de içerisinde çok güzel şiirler olduğunu düşünüyorum. Şiirlerin biz okuyucuya hitap etmesi ve bizde izler bırakabilmesi için o şiirlerde yaşanmışlıklarımızı bulmamız gerekiyor sanırım. Tekrar tekrar okuduğumuz mısraların da güzelliğinde barındırdığı sır aslında onda yaşadığımız aidiyet duygusu. Nurullah Genç'in kalemini ve şiirlerini çok seviyorum. Şiir severlerin mutlaka okuması gerektiğini ve içerisinde aidiyet duygusunu yaşayacağı bir kitap olduğunu düşünüyorum.