Ağabey sana bir şey sorabilir miyim?İnsanların çevrelerine bakarak bunlar arasından yaşamaya layık ve olmayanları seçmeye hakkı olabilir mi?
Bunda değeri göz önüne almaya hiç gerek yok.Bu sorun insan kalplerinde çoğu zaman ehliyet gözetilerek değil,başka,daha doğal sebeplere uyularak halledilir.Bunun hak olup olmaması gelince;arzulamak herkesin hakkıdır.
Başkasının ölümünü arzulanan da mı?