Sporculuğa, bizde erkeklere mahsus diye bilinene eğlencelere kalkışıyorum.Bir Türk kadının için böyle şeylerin yapılması değil, akla getirilebilmesi bile cürettir .Fakat ne yapayım? bizi adet birçok şeylerden istisna ve mahrum ediyor ama tabiat etmiyor.
Ayrı ayrı ırktan olanlar arasında değil aynı millet içinde,hatta aynı aile efradı dahilinde bile ne derece ayrılıklar ne kadar hasis menfaatler hüküm sürdüğü tezahür etti.Meğerse ademoğlu hileden ibaretmiş.