Tanrı annelerine bu dünyadan çok ıstıraplı bir ölümle ayrılma cezası vermişti sanki .Hayatında kimseye kötülük etmemiş annelerine niye reva görülmüştü bu son?
LAVİNİA
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.
Zavallı Türk kadını için ev içinde bedenini çalıştırmaya iki büyük vesile vardır.Ya ortalık süpürmek adı altında hasır süpürgeyi alıp iki kat olarak evi tekmil mikroplu tozlarının yutmak yahut çamaşır yıkamak adına leğen başında akşama kadar bütün ailenin kirlerini pisliklerini sıcak su içinde hasıl alan zehirli buharları teneffüs etmek .İşte bizim en büyük egzersizimiz,sporumuz bundan ibarettir