Ahmet TeTiK

Ahmet TeTiK
@1_KOCEROO
Devam
İstanbul
Siverek, 1 Mayıs
9 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
En çokta aysunun aşkından boğulur gibi oluyorum. Aşk boğucu bir şey sanırım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gurur duyacağınız birşey yoksa da, utanç duyacağınız birşey olmasın en azından hayatınızda. Yoksa bu şey, taşıyamayacağınız kadar ağır gelir ve onun altında ezilirsiniz.
De here kurê kerê,hûn dibêjin qey inşaat yuksek mihendisî ye,endezyarê mêrgê
Perihan hiç değilse bugün üşümeyecekti!!!