Ahmet TeTiK

Ahmet TeTiK
@1_KOCEROO
Devam
İstanbul
Siverek, 1 Mayıs
9 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Bizi mutlu yada mutsuz kılan,olaylar değil, onları algılama biçimimizdir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
strân:)
Ez bûm gûlaa ser çîya leee
Fedailerin Kalesi Alamut
Hepimiz geleceği çok fazla düşünüyoruz.Bu sebeple de bu günümüzü heba ediyoruz.
Alıntı
Evet, insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama herşeyi hatırlayarak yaşayamazdı
Alıntı
Aşk denen şey bazen yürür, bazen uçar; bazen koşar biriyle birlikte; bir başkasıyla ölümcül yürüyüşe; üçüncüyü buzdan heykele çevirir; dördüncüyü atar alevlerin içine. Birini yaralar ; öldürür ötekini. Aynı anda çakıp sönen bir şimşeğe benzer. Geceleyin saklar şafakta zapt edilecek kaleyi. Çünkü dayanacak güç yoktur karşısında.