Paylaşımlar yaşantıdan, zihindeki kurgulardan ve etraftaki hayatlardan ilhamını alıyorr. aşık ya da platonik değilim yanii.
abiii keşke aşık olsaydık olabilseydik
Niçin ağlıyorum. Belki yıllardan beri ilk defa bir başıma ağlıyorum. Buna ağlamak denmez. Derin bir iç çekiş, geçen zamana, ömre. Belki de sular aydınlanıyor. Ulaşmak istediğim o meçhul kıyı içimin labirentlerinden çıkıp geliyor. Hicret nereye Engin, hicret nereye?..