A

A
@1_Kalopsia
Paylaşımlar yaşantıdan, zihindeki kurgulardan ve etraftaki hayatlardan ilhamını alıyorr. aşık ya da platonik değilim yanii. abiii keşke aşık olsaydık olabilseydik
İnsanoğlu putunu kendi yapar.
Reklam
"Bir şarkı gibisin artık"
Hayatım her gün kazandığım yeni yalnızlıklarla zenginleşiyor.
Kaldırım taşları yumuşak, gök masmavi, insanlar güleç, Kandilli sırtlarında bir ev, ıhlamurlar açılmış, her yerde sevinç...
Kederle dolusun. Merak ve endîşe içindesin. Demek ki hakîkati göremiyorsun. Karamsarlığın kaynağı ışıktan uzak durmaktır. Gayret atına bin, himmet dile ve ümîd et. Bidayeti parlak olanın nihayeti de parlaktır.