Annedemisyen

Annedemisyen
@1akademician
Kıyamet günü yaratıcıya anlamlı ve onurlu bir hikaye anlatabilmeliyim.
Maddi yönden kendi başına ayakta duramayan bir yetişkin, hâlâ çocuktur. Yetişkin olabilmek için, kendi olanaklarınızla yaşayabilmeli ve kendi başarısızlıklarınızın bedelini kendiniz ödeyebilmelisiniz.
Sayfa 127
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evliliğin yürümesi için eşin, içinde yetişmiş olduğu ailesiyle olan bağlarını gevşetmesi ve evlilikle oluşturmakta olduğu yeni ailesiyle yenilerini inşa etmesi gerekir.
Sayfa 126
Söylediğin en cesurca şey neydi? diye sordu çocuk. “Yardım et.” dedi at.
Alıntı
“Kendine iyi davranmak, yapabileceğin en büyük iyiliklerden biri” dedi köstebek
Alıntı