"Çay, lütfen." Çayı isteyiş şeklim kulağa fazla buyurgan gelince aceleyle, "Çay verebilir misiniz?" dedim doğru şekilde istemek için. Tepkisiz bir yüzle bana bakınca panikledim.
"Bir fincan çayınızı isteyebilir miyim? Tabii, mümkün mertebede." Tepki vermedikçe iyice saçmalıyordum.
"Bu işi Allah'ın emri, peygamberin kavliyle sonlandıracak kapasitem var. Çayınızı fincanıma istiyorum." dediğimde ciddiyetini daha fazla koruyamadı ve başını geriye atıp gür bir kahkaha patlattı.