1anonimbiri

Bu sahneyi okurken çok gülmüştüm
"Çay, lütfen." Çayı isteyiş şeklim kulağa fazla buyurgan gelince aceleyle, "Çay verebilir misiniz?" dedim doğru şekilde istemek için. Tepkisiz bir yüzle bana bakınca panikledim. "Bir fincan çayınızı isteyebilir miyim? Tabii, mümkün mertebede." Tepki vermedikçe iyice saçmalıyordum. "Bu işi Allah'ın emri, peygamberin kavliyle sonlandıracak kapasitem var. Çayınızı fincanıma istiyorum." dediğimde ciddiyetini daha fazla koruyamadı ve başını geriye atıp gür bir kahkaha patlattı.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Mehlikâ isimli okura yanıt verildi
1anonimbiri
Evet yaa bir satırında gülüp sonraki satırında ağladığım bile oldu😅
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.