Kitap okudukça kendini merak ettiriyor karakterlerin kendine has oluşu hikayeyi daha gerçekçi ve etkili kılıyor cok güzel bir kitap kesinlikle tavsiye ediyorum sonu biraz duygusal ama guzel ...
Ama esas olan birini sevdiğinizde ondan kopmamak depresyonu atlatmalarina yardim etmek değil miydi? hastalıkta ve sağlıkta her şeyde böyle olmamalı mıydı?