Begüm

İçimde bir oyuk var, diyor, ne yaparsam yapayım boşluğun dolmuyor.
Edebiyat
Reklam
İnsanın, sürekli kendini kandırması gereken bir varlık olması çok acı. İnsan saf gerçekle yaşayamıyor; çarpıtması, değiştirmesi, kendinin ya da başkalarının başka bir türlü olduğuna kendini inandırması gerekiyor.
Edebiyat
Hayatım okumak, yazmak ve hikaye uydurmaktan ibadet oldu.
Edebiyat
Yaralı insan kendi gibi yaralı biriyle karşılaşınca hemen tanıyor.
Edebiyat
Hayatın kurulabilen değil yaşanan bir şey, yaşamanın da geçip giden bir şey olduğunu anladım. Hayata razı oldum.
Edebiyat
Reklam