beyza

beyza
@1beyyza
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ölümün devasa alacakaranlığında, bezelye tanesi kadar bir insan olan ben, soluğum kesilip ecel terleri dökerek bitmek bilmez yürüyüşümü sürdürdüm.
Sayfa 81
martin'in eve sarhoş geldiği konusunda uzlaşmışlardı. halbuki güzelliği içlerinde hisseden insanlardan olsalardı, o parlayan gözlerin ve hararetlenmiş yüzün, gencin aşkla ilk tanışmasının belirtisi olduğunu anlayabilirlerdi.
Sayfa 37
gördüğü günlerin sayısından ve içine çektiği nefeslerin toplamından çok daha yaşlıydı.
Sayfa 77
varoluşun zirvesini gösteren, hayatın artık daha fazla yükselemediği bir kendinden geçme hali vardır. yaşamanın çelişkisi de odur ki bu kendinden geçme, esrime hali insan ancak en hayat doluyken ve insanın ancak en hayatta olduğunun tamamen unutulmasıyla gelir.
Sayfa 38