Birisi..

Birisi..
@1bivefa
“Fakat niçin bunları bu kadar ince düşündüğüm halde bir türlü kendimi hadiselere uyduramıyordum? Niçin hayattan önüme çıkan her yeni yola adım atmaktan bu kadar çekiniyor; her yaklaşan insanı, bana fenalık etmeye geliyormuş gibi, endişe ile karşılıyordum? “
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.”
Edebiyat
“Asıl mühim olan, iki insanın birbirini bulması bu derece güç olan şu dünyada, bu nadir saadete ermekti. Öte tarafı hep teferruattı.”
Edebiyat
“Seni seviyorum.. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum..”
Edebiyat
Bu insanlar dünyada nasıl yaşamak lazımsa öyle yaşıyorlar, vazifelerini yapıyorlar, hayata bir şey ilave ediyorlardı. Ben neydim? Ruhum, bir ağaç kurdu gibi beni kemirmekten başka ne yapıyordu?
Edebiyat