Lili ฅ ༻❀︎✿༺ ฅ

Lili ฅ ༻❀︎✿༺ ฅ
@1buluthanim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim istemez mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın? Çık gel bir kez daha, Çık gel bir kez dana beni bozguna uğrat, ben güzel değil miyim? Neden kuş koymuyorlar yoluma? Ben sana kızsam, kendime küserim… En çok seni aradım. Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydi… Gözlerin silindi zamanla… Dedim ya, Eylül’dü Savruluşu, bundandı kimsesizliğimizin. Sonra dalgalar geldi bile, sonra mavilik adı her yerimizin; Nasıl hatırlıyorsan dünyayı, öyle. Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu, namussuz bir çağ bu biliyor musun? Hasret kalmışız, yüreği güzel insanlara. Bazen sadece yorgun oluyor insan, Ne küs, ne yalnız, ne de aşık… Ama sen yine de gitme. Gidersen peşinden gelmem, Ama kalırsan bu masalın sonunu birlikte öğreniriz. Cemal Süreya
Alıntı
Mutlu uyumak lazım azizim... Madem uyku yarı ölüm halidir, o halde mutlu ölmek lazım; her gece... Cemal Süreya
1000Kitap
Sen sadece “bir el” değil, bir yön arıyorsun. Allah’a bakan bir yön. O yüzden kalbini azıcık değil, tamamen huzurla dolduracak biri gelene kadar beklemeye değer. Ve bu bekleyiş, yalnızlık değil, ibadet olur.
1000Kitap