okunması zor bir kitap, 1984'ü sevdiyseniz okursunuz diyemiyorum daha fantastik bir distopya farklı bir dünya olduğu için, özellikle de ilk 100 sayfası beni zorladı, sonra biraz daha akıcı bir hale geldi. bu arada yazıldığı yıl itibariyle müthiş öngörülere sahip...
ursula k. le guin in mülksüzlerini de okuyabilirsiniz...