CossetteJV

CossetteJV
@1dosto1ben
C’est la vie c’est comme ça !
İnsanlar ne sıkıcı ya…İnsan sevmiyorum hayvanlarım bana yetiyor:)) En azından nankör değiller..Arkandan iş çevirmezler,yüzüne gülüp sırtından vurmazlar,menfaati için yanında kalmazlar,seni yargılamaz,kırmaz,hayalkırıklığı ina uğratmaz…!
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yesss💪🏼💪🏼💪🏼
Alıntı
Adanalı olunca en sevilen yemek Et:))
Alıntı
Günaydıınnn!;)
Kedi Kahve Kitap başka bir şeye gerek var mı?
Alıntı
9 Haziran Adanaaa Handeeeemmm
Yürüyerek gidiyorum Hiç acelem yok ayrılığa Seninkisi bitmiş olabilir benim duygum bir BELA
Müzik