CossetteJV

CossetteJV
@1dosto1ben
C’est la vie c’est comme ça !
Ben:))
“Çok sevimli bir yaratık ama bir hanımefendi için fazla sinirli.”
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kendimi çok kötü hissediyordum ve yanıma gelecek ilk insanı tepmeye hazırdım!
Alıntı
Yüzümü ona iyice yaklaştırdım, vedalaşmak için bütün yapabildigim buydu. Sonra gitti, ondan sonra da onu bir daha hiç görmedim…
Alıntı
At değilim ama ben de öyle yaparım:))
Kendisine kötü davranılacak veya haksızlık edilecek olursa aynen karşılık vermesi beklenmedik bir şey değildir. Pek çok cesur at böyle yapar bilirsiniz!
Alıntı
Bazen etmezler öylece izlerler aşağılıklar!
Zalimlik ve eziyet yapıldığını gören herkese müdahale etmek düşer…
Alıntı