CossetteJV

CossetteJV
@1dosto1ben
C’est la vie c’est comme ça !
Ben:))
“Çok sevimli bir yaratık ama bir hanımefendi için fazla sinirli.”
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi çok kötü hissediyordum ve yanıma gelecek ilk insanı tepmeye hazırdım!
Alıntı
Yüzümü ona iyice yaklaştırdım, vedalaşmak için bütün yapabildigim buydu. Sonra gitti, ondan sonra da onu bir daha hiç görmedim…
Alıntı
At değilim ama ben de öyle yaparım:))
Kendisine kötü davranılacak veya haksızlık edilecek olursa aynen karşılık vermesi beklenmedik bir şey değildir. Pek çok cesur at böyle yapar bilirsiniz!
Alıntı
Bazen etmezler öylece izlerler aşağılıklar!
Zalimlik ve eziyet yapıldığını gören herkese müdahale etmek düşer…
Alıntı