CossetteJV

CossetteJV
@1dosto1ben
C’est la vie c’est comme ça !
Hayvanlara zarar veren gebersin inş
Unutmayın ki gün gelecek hepimiz yaptıklarımızın hesabını vereceğiz, insanlara ve hayvanlara yaptıklarımızın.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Keşke olaylara senin gibi bakabilsem; ama başımdan geçen onca şeyden sonra bunu yapamıyorum.”
Alıntı
Her davranışı kabaydı, ben de ondan nefret etmeye başladım. Ondan korkmamı istiyordu, ama ben boyun eğmeyecek kadar cesurdum!
Alıntı
Bana böyle acı çektirmeye ne hakları vardı?
Alıntı