Lileyt

Lileyt
@1esrob
GelirGider Beklentiler sadece üzer youtu.be/zZVz78nFUnY EsraT
İyilik, korku içinde yaşar mı? Haysiyet yarasının merhemi var mıdır? Yüzü yere düşen insan evlere nasıl sığar?
Reklam
Kan pıhtısı bir arzuyla güzelliğe bakmak nasıl bir yaşama cezasıdır?
İnsan konuşmadan da anlaşılmak ister. Sevdiğimiz insanlardan bunu beklemek çok mu Şehrazat?
Şimdi ben yalnızım. İstanbul yalnız. Konyaaltı yalnız. Sevgi, yoksul. Öfke, aptal. Merhamet, kimsesiz. Şimdi hepimiz, elimizde bir ölü, dünya, koşa koşa bütün iyilikleri unutmaya çalışıyoruz.
Tevazu bitti. İncilik bitti. Hatıra bitti. Gönül bitti. Şarkı bitti.
Reklam